نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4451
-
الف
+

جدیدترین انیمیشن سه‌بعدی سینمای ایران، سال 1400 اکران می شود

تولید «دزد رویاها»، تازه‌ترین انیمیشن سه‌بعدی سینمای ایران آغاز شده است.

به گزارش آی‌ فیلم 2، «روانبخش صادقی» تهیه‌کننده و کارگردان انیمیشن سینمایی «دزد رویاها»  با انتشار جزییاتی از فرآیند تولید این پروژه، از اکران آن در تابستان سال ۱۴۰۰ خبر داد. 

انیمیشن «دزد رویاها» که فلم نامه آن را «حمیدرضا حافظی» به نگارش درآورده است، ترکیبی از ۲ داستان عامیانه ایرانی و غربی است که از ترکیب آن‌ها یک قصه و افسانه جدید و مدرن ایجاد شده که در زمان حال رخ می‌دهد.

طبق اعلام تیم سازنده، این انیمیشن سینمایی به صورت سه بعدی ساخته می‌شود و بخش کمی از آن نیز به صورت ۲ بعدی خواهد بود. پیش تولید «دزد رویاها» به پایان رسیده و بخش‌هایی از تولید و تیزر و نمونه‌های از این فلم نیز آماده شده است و در حال حاضر یک سری از سکانس‌های اصلی نیز در حال ساخت است و قرار است تا تابستان ۱۴۰۰ فلم به پایان برسد.

در این پروژه تمام فاکتورهای موردنیاز برای جذب بیشتر مخاطب و فروش بالا در نظر گرفته شده که این فاکتورها از قصه و روایت و طراحی و رنگ آمیزی تا موسیقی، دکوپاژ، شکل و نوع کرکترها و بسیاری از عوامل را شامل می‌شود.

به گفته تهیه کننده این انیمیشن، در جریان تولید با چند کمپنی خارجی همکاری می کنند تا اثر نهایی در عین با کیفیت بودن، اکران بین المللی هم داشته باشد.

مهر نوشت: بزودی از اولین تریلر انیمیشن سینمایی «دزد رویاها» رونمایی خواهد شد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر